Čtenářský deník
Během školního roku přečteš minimálně 4 knížky.
Čím více knížek přečteš, tím lépe - budeme soutěžit o nejlepšího čtenáře.
O každé přečtené knížce zpracuješ zápis do čtenářského deníku a prezentuješ ji před třídou.
1.knížka |
knížka podle tvého výběru |
kontrola |
2. knížka |
současná česká literatura pro děti Vyber si jednu knihu ze seznamu: 1. Petr Stančík : H₂O a tajná vodní mise (77 stran) 2. Petra Soukuová : Klub divných dětí (207 stran) search.mlp.cz/cz/titul/klub-divnych-deti/4509366/#book-content 3. Vojtěch Matocha : Prašina (260 stran) search.mlp.cz/cz/titul/prasina/4400987/#book-content 4. Pavla Horáková : Tajemství hrobaříků (195 stran) search.mlp.cz/cz/titul/tajemstvi-hrobariku/3440200/#book-content 5. Olga Černá : Klárka a 11 babiček (123 stran) 6. Jana Šrámková : Tonda, Slávka a kouzelné světlo (135 stran) search.mlp.cz/cz/titul/tonda-slavka-a-kouzelne-svetlo/4886694/#book-content 7. Marka Míková : Škvíry (98 stran) search.mlp.cz/cz/titul/skviry/4105296/#book-content 8. Petr Hugo Šlik : Ve staré cihelně se svítí (148 stran)
|
kontrola 22.1. 2025 |
3. knížka | knížka dle tvého výběru |
kontrola 15.4. |
4. knížka |
Vyber si jednu knihu ze seznamu: M. G. Leonard – Podivuhodný nosorožík
|
kontrola 4.6.
|
Jak vytvořím čtenářský deník ?
Vezmu si nelinkovaný papír formátu A4
a na něj napíšu:
1. Hlavní data o knize:
- jméno autora - název knihy
- kdy a kým byla vydaná
- kdy a kde se příběh odehrává
- pokud je to díl ze série, můžete zmínit předchozí díly a
jejich souvislosti (např. mají stejnou hlavní postavu)
2. Co jsem se dověděl o hlavní postavě:
- jak se jmenovala, jaké měla vlastnosti
- jak bych to řešil já
3. Jaké je téma knihy:
- o čem je, co řeší ( co se v knize stalo
a jak to dopadlo.
- hlavní myšlenka
- stručně
4. Můj názor na knihu:
- proč je vhodné ji číst
Když mi zbude místo, namaluju obrázek
nebo si ho stáhnu z internetu,
vytisknu a nalepím.